3 věci, které zkontrolujte, než spustíte vlastní e-shop

Vlastní e-shop je splněný sen mnoha z nás. S jeho pomocí se vám podaří oslovit mnohem více zákazníků než pouze klasickou cestou kamenné prodejny. Ještě, než vše spustíte, zkontrolujte, zda jste si nastavili správně tyto základní body.  

E-maling už netáhne, aktivujte notifikace 

V dnešní době již nikdo e-maily s reklamním sdělením nečte. Lidé je považují za příliš dlouhé a nezáživné. Podíl otevření e-mailů je nyní pod dvacet procent. Na místo e-mailingu se dnes dostaly notifikace. Mobilní nebo webové notifikace jsou totiž mnohem rychlejší způsob, jak dostat svou nabídku přímo ke klientovi. Ten nemusí nic otevírat, nic hledat v textu e-mailu. Notifikace se mu samy zobrazí na displeji kdykoliv je online. Aktuální nabídku tak předáte velmi snadno.  

Vlastní appka umožní získat trvalé klienty 

Nikdo z nás si nepřeje trávit nákupem příliš dlouhý čas. I proto je potřeba si zajistit možnost, jak klienty ihned oslovit a nabídnout jim jasnou výhodu oproti vaší konkurenci. Vývoj vlastní aplikace je velmi rychlý proces, ve kterém dostanete všechny potřebné výstupy. Vaše appka bude přehledná a bude propojena nejen s platební branou, sociálními sítěmi a GPS modulem, ale také s celou řadou dalších atributů, které si pro sebe budete přát. Získat si klienta na svou stranu tak bude snadné.  

Reklamu ano, ale užitečnou 

Jistě budete přemýšlet o tom, jak komunikovat veřejnosti, že je váš nový e-shop již spuštěn. Zde vám pomohou například PPC reklamní kampaně. Jsou velmi dobře měřitelné a ihned zjistíte, jak si jednotlivá kampaň vede. Oslovit můžete přímo jen jednotlivé cílové skupiny, takže neplýtváte financemi na oslovení věkové skupiny, která by u vás zřejmě nic nenakoupila. Současná reklama má smysl. Firmě navíc platíte jen za proklik na vaši stránku. Nikoliv za to, že vaše reklamní nabídka někde jen tak visí.  

Před startem e-shopu se ujistěte, že máte dobře nastavené všechny marketingové kanály.  

You may also like...