Nové technologie jsou hnacím motorem polygrafického průmyslu

Role marketingu ve firemním prostředí je samozřejmě velmi silná. Výrobu marketingových materiálů zpravidla umožňují technologie, které jsou používány v rámci polygrafického průmyslu. Jsou to jak léta osvědčené technologie, tak poslední výkřiky techniky, které bychom ještě před pár lety mohli označit spíše za kouzla.

Sublimace nejsou kouzla a čáry

A v rámci výroby propagačních předmětů můžete začít tvořit třeba se sublimačním tiskem. O co se vlastně jedná? Jde o speciální termolis, který při teplotě 200 °C je schopen přenést libovolný motiv na předmět, který do něj vložíte. Těmito předměty mohou být typické reklamní materiály, jako jsou hrníčky, talíře, klíčenky, kryty na mobilní telefon a další. Nejprve si musíte vytvořit předlohu v tiskárně, která k tisku využívá sublimačního inkoustu na dvouvrstvý sublimační papír. Velkou výhodou této technologie je:

  • Stálost a zářivost barev
  • Stále klesající cena

Skutečně při použití této speciální technologie tisku se není nutno obávat blednutí barev. Ty zůstávají stále zářivé a působí opravdu živě. V pořízení přístroje vhodnému k sublimačnímu tisku přistupuje stále více tiskáren a marketingových agentur, protože zákazníci si potisky na předměty žádají. Některé firmy si vzhledem ke klesajícím cenám těchto zařízení ale samy termolisy si pořizují, potřebují-li potiskovat velké množství reklamních materiálů. Pokud lis samy vlastní, vyjde je to výhodněji.

Klasická technologie v novém hávu

Pro propagační tisk mohou posloužit ale i další široce používané a známé technologie z polygrafického průmyslu. Také tyto technologie se samozřejmě v průběhu let vyvíjely. Proto si dnes můžete pořídit moderní řezací plotry, které dokáží precizně pracovat na různých površích a zvládají přesné výřezy. Moderní plotr je dnes taková zdokonalená tiskárna, která vám značně rozšíří možnosti tisku.

You may also like...