Steve Jobs byl jedinečný. A jeho myšlenky o podnikání také

I když je to už mnoho let, stejně existují podnikatelé, kteří se tak velkou měrou zapsali do světa podnikání, že na ně prakticky nikdy nezapomeneme a budeme je asi neustále připomínat a vzpomínat na jejich moudra a myšlenky. A jedním z nich je i Steve Jobs, který byl tak velkým bláznem, že opravdu jednoho krásného dne změnil svět. Jeho elektronika naprosto změnila návyky lidí a začala určovat trendy. Ostatně v těchto kolejích se podle všeho „pojede i dál”. Pojďme si však zavzpomínat na jeho hlavní myšlenky, které ho jako podnikatele formovaly a které mohou tím pádem formovat do jisté míry i vás. 

Následujte své srdce a svou intuici 

Chcete uspět? Zamyslete se nejdříve nad věcmi, kterých jste kdysi chtěli dosáhnout, ale nakonec se to nepovedlo. Podařilo by se vám to dnes? Máte stále stejné odhodlání splnit si současné vize a sny? Nebo vaše víra už utrnula?  

Je důležité vzpomenout si ve chvíli, kdy se chcete vydat znovu kupředu na to, co měl sám Steve Jobs neustále na paměti – věřte a myslete na to, že můžete dosáhnout naprosto všeho, co chcete. Následujte odvážně své srdce a svou intuici. 

Vytrvalost je polovicí toho, co úspěšné dělí od neúspěšných 

Ne nadarmo se říká, že vytrvalost růže přináší. Vstávejte brzy, odcházejte jako poslední, nebojte se oslovovat nové lidi nebo realizovat si nové výzkumy. Nečekejte na to, až to udělá někdo před vámi nebo až někdo jiný udělá ten první krok. Přemýšlejte o věcech, kterých chcete v životě dosáhnout, vytrvale na nich pracujte a své cíle tím pádem postupně realizujte. 

Věřte – prostě v něco 

Steve Jobs kdysi řekl, že nemůžete jednotlivé body spojovat s budoucností, ale naopak věřit, že se body na základě minulosti pospojují do vaší budoucnosti. Zkrátka a dobře věřte – v život, osud nebo třeba karmu.  

Lidem často chybí nějaký plán s jasně stanovenými kroky. Nejraději by viděli výsledek prakticky ihned. Z počátku se však většinou dostaví pouze kroky vedle, ze kterých je zapotřebí se poučit. 

You may also like...