Top tři nejcennější a nejhodnotnější značky světa

Když zakládáte firmu, možná toužíte ji vybudovat do takového měřítka, aby se stala nejcennější a nejhodnotnější firmou světa. Mnozí zakladatelé společností samozřejmě touží jen po tom, aby firma byla známá a aby se nepotýkala s krachem, jiní však touží právě po tom, aby se firma dostala mezi ty nejlepší a nejcennější na světě. Abyste věděli, kdo jsou vaši konkurenti, pokud zrovna zakládáte firmu, přinášíme vám trojici nejhodnotnějších a nejcennějších značek a firem na světě, které moc dobře znáte.  

Každým rokem se žebříček nejhodnotnějších a zároveň nejcennějších firem trochu obměňuje, některým firmám se holt jeden rok nedaří, druhým naopak ano. V současné době tvoří top trojky níže uvedené společnosti, které moc dobře znáte.  

Na třetím místě se umístila firma Amazon 

Kdo by neznal Amazon! Jedná se o firmu, která svého zakladatele doslova vymrštila na první místo žebříčku nejbohatších lidí světa. Z první pozice tak Jeff Bezos dostal Billa Gatese, který si své první místo obhajoval pěkně dlouhou dobu. Gatesova firma Microsoft však také poklesla v žebříčku nejhodnotnějších firem, a to na čtvrté místo. Třetího se totiž ujala právě firma Amazon, která má dnes hodnotu 207 miliard dolarů.  

Apple na místě druhém 

Technologie s nakousnutým jablíčkem doslova ovládly svět. V současné době má svůj iPhone nebo případně Mac drtivá většina lidí. Samotné společnosti Apple se poměrně daří, to ostatně ukazují její zisky, které se neustále zvyšují. Hodnota společnosti nyní činí 300 miliard dolarů.  

Google dominuje seznamu nejcennějších značek 

Na prvním místě žebříčku těch nejcennějších značek se nachází společnost Google, která je o malinko větší než firma Apple. Hodnota technologického giganta vzrostla, firma se tak stala tou nejhodnotnější značkou s hodnotou 302 miliard dolarů.  

You may also like...