Reklamní předměty, které vyjadřují zájem o druhou osobu
Co se týká reklamních předmětů, jistě už jste nějaký z nich drželi v ruce. Nejčastěji se jedná o propisky a bloky potištěné logem společnosti. Firmy jej používají, protože se nejedná o příliš drahé předměty, a pokud jsou splněny zákonem stanovené podmínky, mohou si je odečíst z daní. Reklamní předměty jsou určitou formou reklamy. Reklamy, která nestojí moc, přitom je ale nesmírně účinná. Reklamní předměty mohou pomoci vytvořit vztah mezi darujícím a obdarovaným.
Odlište se
Darovat propisku a blog sice může klasika, která nezklame, nicméně jedná se o nudnou záležitost. Takové reklamní předměty využívá celá řada společností. A reklama spočívá také v tom, že se chcete odlišit od ostatních. Být ale příliš odvážní se někdy nemusí vyplatit, protože příliš nápadné dárky mohou mít spíše opačný účinek. Upozorní na vás, ale poněkud jiným způsobem, než jste původně chtěli (v negativním slova smyslu).
Dárky, které pečují
Spousta společností se proto uchyluje k darování věcí, které nejsou jen praktické, ale také pomáhají. Typickým příkladem jsou například roušky nebo respirátory opatřené logem společnosti. Některé společnosti darují multifunkční šátky, které se dají použít také jako ochrana dýchacího ústrojí. Mezi další dárky, které spadají do této kategorie, jsou taktéž malé desinfekce na ruce. I ty jsou velmi populární a mezi obdarovanými oblíbené.
Dárky, kterými projevíte zájem
Tím, že někomu darujete takový dárek, mu dáváte najevo, že vám záleží na jeho zdraví. Kromě již zmíněných to mohou být také jiné předměty, které vyjádří váš zájem o toho, koho chcete obdarovat. A pokud víte, že daná osoba by dárek ve stylu „Covid“ neocenila, můžete darovat například různé reflexní prvky. Nemusí se jednat pouze o reflexní pásky, ale také různé postavičky a zajímavé tvary, které jsou reflexní (tudíž bezpečnostní) a současně estetické.