Nápady, díky kterým získáte zákazníky

Do světa podnikání se můžete probojovat opravdu jakkoliv. Nemusíte vymýšlet nápad, který by na trhu ještě nebyl, protože takových nápadů vážně není mnoho, takže jen obohaťte to, co chcete. Při podnikatelském nápadu musíte mít na paměti jenom to, že byste měli podnikat v záležitosti, která vás baví a naplňuje, protože pouze tak budete v daném oboru jedničky. Kdybyste se trápili něčím, co vás nebaví, nikdy nebudete spokojeni a nikdy nedosáhnete úspěchu.

Pakliže se rozhodnete podnikat například ve službách, nejspíše vás napadne otázka, která se týká vašich zákazníků. Zajímá vás, jak si takové zákazníky udržet, protože přece jenom počet zákazníků je to, co je velkým plus proti konkurenci. Navíc zákazníci budou držet vaše podnikání nad vodou, proto se rozhodněte zaujmout je natolik, aby ani jednou jedinou myšlenkou nezabloudili k vaší konkurenci, se kterou aktuálně budete svádět nemilosrdné boje o každého klienta.

1. Ptejte se

Pokud se budete chtít zlepšit, rozhodně se zaměřte na vaše zákazníky a ptejte se jich. Zákazníci uvidí, že se zajímáte a takový zájem budou určitě počítat mezi vaše plus. Navíc pokud podle nich něco změníte, rozhodně se vrátí, aby si zkontrolovali, jestli jste jejich požadavek učinili nebo jestli patříte k těm společnostem, kde jen sliby jsou chyby.

2. Sociální sítě jsou mocný nástroj

V dnešní internetové rychlé době má již každý člověk email nebo především založený účet na sociální síti zvané Facebook. Ten je pro vás ten nejmocnější nástroj zdarma, který je naprosto multifunkční. Můžete zde informovat o akcích či o novinkách, lákáte nové zákazníky nebo se alespoň dostáváte naprosto nepřerušovaně do podvědomí lidí, aniž by oni sami o tom věděli.

3. Lidskost je slyšet

Proti konkurenci nikdy nezvítězíte, pokud budete za vaše služby účtovat nemístné sumy. Mějte na paměti, že je zapotřebí mít lidové ceny a ještě lidštější přístup k zákazníkům. Nikdy je nezaujmete tím, když se budete povyšovat, jakožto společnost, protože to jde slyšet a častokrát i vidět.

Radek Vávra

Radek Vávra

Redaktor magazínu Podnikmag.cz - Ing. Radek Vávra, věk 55 let. Obor: finance a investování je jeho prací a koníčkem již přes 20 let.

You may also like...