Proč se nezobrazuje PPC reklama?

Většinu chyb v nastavení PPC kampaně odhalí PPC audit. Někdy se ale může stát, že celá kampaň v podstatě skončí dřív, než začne – ačkoliv jste vše nastavili tak, jak nejlépe umíte, PPC reklama se potenciálním zákazníkům nezobrazuje. Jaké jsou nejčastější příčiny toho, když v PPC systému zaznamenáte nulový počet zobrazení?

Nulový počet zobrazení

Nejčastější příčina je ta nejbanálnější – prosté přehlédnutí. Reklamu jste spustili v tomto týdnu, ale díváte se na statistiky z minulého měsíce.

Myslete na to, že systémy statistiky zobrazují až s několikahodinovým odstupem. Pokud tedy celí natěšení kontrolujete konverze pár minut po spuštění, dočkáte se jen zklamání.

Reklamy mohou být zamítnuté, pokud odporují publikačním pravidlům. O tom byste měli být spraveni informačním e-mailem, případně tuto informaci naleznete ve sloupci Stav v PPC systému.

Možná ve snaze ušetřit nabízíte až příliš nízkou cenu za proklik. Pokud nabízíte méně, než je minimální nabídka systému, opět by vás na to měl upozornit sloupec Stav.

Další možností je špatné nastavení klíčových slov. Sloupec Stav vám ukáže, pokud reklama není zobrazovaná z důvodu nízké hledanosti klíčových slov. V takovém případě zkuste přidat obecnější fráze.

Za reklamu v Skliku se platí přes kredit v Peněžence, v Google Ads musíte mít vyplněné fakturační údaje a platit převodem, nebo zadat údaje z vaší karty. Převod může trvat i několik dní a v případě platby kartou se může stát, že systém z nějakého důvodu kartu odmítne. Pak se reklama nezobrazuje.

Vidíte zobrazení, ale ne reklamu

Občas se stává, že zobrazení reklamy v účtu vidíte, avšak nevidíte samotnou reklamu. Důvodem může být cílení na jinou lokalitu, než kde se zrovna nacházíte, vyčerpaný denní rozpočet, omezené zobrazování reklamy o víkendech či v určitých hodinách, vylučující se klíčová slova nebo časté vyhledávání své vlastní reklamy, vlivem čehož vám ji Google přestane zobrazovat.

Vyhněte se chybám v nastavení PPC kampaní. Agentura Adsvantage může přebrat plnou správu vašich reklam a pomůže vám vydělat víc, rychleji a snadněji.

Lenka Váhová

Lenka Váhová

Jmenuji se Lenka Váhová a jsem z Ostravy. Jsem copywriterkou a redaktorkou několika magazínů s více než 6 letou zkušeností. Zaměřuji se na téma módy, krásy, zdraví, bydlení a podnikání.

You may also like...