I při kancelářské profesi lze navýšit kalorický výdej 

Je velký rozdíl v kalorickém výdeji mezi úředníkem, finančním poradcem nebo pracovníkem na bankovní přepážce a mezi stavebním dělníkem, skladníkem nebo zahradníkem. Každá profese má jiné pohybové vytížení, například takový stavební dělník ujde nejen spoustu kroků, ale má také fyzicky náročnou práci, při které spaluje velké množství energie, naopak takový pracovník v bance, který po osm hodin pouze sedí na kancelářské židli, má kalorický výdej minimální. Hubnutí stojí na kalorickém deficitu, Váš kalorický příjem musí být nižší než kalorický výdej, proto i profese má výrazný vliv na hubnutí. V dnešním článku Vám prozradíme tipy, jak i při sedavém zaměstnání zvýšit svůj kalorický výdej a dostat se tak do kalorického deficitu. 

Kroky navíc 

Říká se, že bychom měli ujít denně deset tisíc kroků, proto se snažte této hranici přiblížit. Už při cestě do práce můžete nasbírat kroky navíc, vyrazíte pěšky nebo záměrně zaparkujete dál od pracoviště. Pohybujte se i při práci (pokud je to tedy možné), na oběd si skočte místo pracovní kantýny do vzdálenějšího obchodu či restaurace a na toalety choďte do jiného patra než do toho, v kterém se nachází Vaše kancelář. 

Ranní rozcvička 

Než vyrazíte do práce, dejte si doma krátkou rozcvičku, krátký trénink nebo krátký výběh. Nejen, že si zvýšíte kalorický výdej, ale také Vás ranní cvičení dokonale probudí, vyplaví se hormony štěstí endorfiny a Váš den bude o to lepší, efektivnější a produktivnější. Pokud ráno nestíháte, nemusí se nutně jednat o půl hodinové nebo hodinové cvičení, bude stačit deset minut, při kterých provedete několik dřepů, kliků, sed lehů a párkrát přeskočíte švihadlo. 

Sport v kanceláři 

Sport v kanceláři? Zní to nereálně? Nebojte, nebudete hrát basketbal s košem na odpadky. Pokud to Vaše profese umožňuje, i během pracovní doby se v kanceláři (na pracovišti) hýbejte, udělejte pár kliků, pár dřepů nebo pár sed lehů. Nezapomínejte, že každý pohyb se počítá. 

Sedavé zaměstnání nemusí nutně znamenat nízký kalorický výdej po celý den, hledejte možnosti, jak svůj kalorický výdej zvýšit a hýbejte se po celý den. 

You may also like...