Jak má vypadat efektivní leták vaší firmy?
Pokud otvíráte novou firmu, je třeba, abyste ji dobře zpropagovali. Musíte myslet na to, že už ze začátku budete bojovat s obrovskou konkurencí. Základní kapitál na rozjetí firmy ani zdaleka nestačí, musíte investovat i do reklamy. Mezi nejlevnější reklamy v dnešní době patří jak internetová reklama, tak reklamní předměty. Pokud firma sídlí v malém městečku, ideální je, když budete investovat do letáků.
Zejména v malých městech jsou letáky stále účinnou reklamou. Pokud dáte leták do rukou člověku žijícímu ve velkoměstě, kde se neustále pospíchá a kde není čas se podívat na to, co jsme dostali do rukou, zahodí ho do prvního koše, který uvidí. Jenže na maloměstě je to jiné. Lidé si váží toho, když jim do rukou něco dáte, proto to s letáky riskněte.
Při výrobě letáků myslete na to, že leták není vizitka, tudíž nemusíte být strozí. Na druhou stranu toho na leták nedávejte moc. Pamatujte, že čeho je moc, to lidé ani nečtou, a to ať už jsme na maloměstě nebo ve velkoměstě. Otázkou tedy je, co by na letáku mělo stát a jak by měl vypadat.
Zaujměte barvami a velkými písmeny
Ať už je člověk sebevíc zaneprázdněný, vždy si všimne letáku, který je barevný a na kterém jsou velká písmena. A jelikož jsme lidé zvídaví, málokdo vydrží si leták nepřečíst. Důležité tedy je, aby na letáku bylo dostatek barev, díky kterým zaujme naše oči. Pokud budou na letáku velká písmena (například velkým napsáno to, čím se zabýváte), lidé si to dokonce zapamatují.
Co by mělo na letáku stát?
Velkými písmeny by vždy mělo být napsáno nějaké logo či motto, které zákazníka zaujme a přinutí ho vám jít. Musí se jednat o nějaký nabádající text, stačí jedna věta, která přinutí potencionálního zákazníka navštívit vaši novou firmu. Menšími, ovšem stále velkými písmeny by mělo být napsáno to, čím se zabýváte, co zákazníkovi přinášíte a s čím mu můžete pomoct.
Nezapomeňte uvést kontakt a adresu a název společnosti, jinak budete nedohledatelní, ať už zaujmete sebevíc.