Jak jsou na tom vaše webové stránky? Co by měly obsahovat?
Doba se za období pandemie extrémně zrychlila a již nestačí mít prémiové výrobky a služby. Nyní je potřeba věnovat dostatek času marketingu a mít kvalitně zpracované webové stránky. Co by měly obsahovat?
Píšete pro klienta
Vaše webové stránky by v první řadě neměly prezentovat vaše úspěchy a to, čeho všeho jste dosáhli. Specialisté na internetový marketing vám poradí, že tyto informace obsahuje část webu „O nás“. Zbytek webu by měl odpovídat na otázky, které řeší vaši klienti. Stránky, na které nalákáte klienty, když se vám o reklamu postará PPC agentura v Praze, pak přímo budou reflektovat potřeby, které vaši zákazníci řeší.
Recenze předchozích klientů
V době internetu již neplatí doporučení konkrétní firmy z vašeho okresu. Dnes jsou možnosti daleko větší. Neztraťte se v konkurenci. Každý stále chce spolupracovat s firmou, se kterou byli spokojeni jiní klienti. Na váš web vložte osobní doporučení vašich služeb, o které se postarají zástupci firem a subjektů, pro které jste již pracovali. Doporučení je tou nejlepší reklamou.
Rychlé načítání obsahu
Kvalitní webové stránky si nikdo nezobrazí, pokud na jejich načtení bude čekat více než deset vteřin. Neplýtvejte grafickými vychytávkami a jděte přímo k věci. Někdy je lepší vše vytvořit stručně a jasně. Slovní vata a dokazování, že umíte používat grafické editory, nikoho neosloví.
Responzivní tlačítka
V textu vašeho webu by měla být umístěna tlačítka, která vaše klienty okamžitě přesměrují na vaši nabídku, kategorie v e-shopu a další možnost, jak u vás mohou zákazníci vaše produkty a služby nakoupit. Přehledně je umístěte za každé klíčové sdělení.
Samozřejmostí každého webu je jeho napojení na analytiku. Tak můžete stále zlepšovat své služby a vychytávat nedokonalosti. Optimalizace webu je dnes již nezbytná. Je potřeba, aby o vás věděli nejen lidé, ale také vyhledávače.