Jaká přírodní kosmetika je čím dál populárnější?

Každá žena hledá někdy i celý život takovou kosmetiku, která jí stoprocentně sedne. Ženy touží po takových produktech, které nevysušují pokožku a nemastní vlasy. Mezi jasné favority se řadí rozhodně mnoho značek přírodní kosmetiky, protože tu parfémovanou kosmetiku z drogerií se neoplatí kupovat, jelikož mnohdy výrazně škodí naší pleti. Jenže která značka přírodní kosmetiky je ta pravá?

Dnes najdeme v obchodních domech celé řady jednotlivých obchodů, které prodávají přírodní kosmetiku. Člověk se v tom nemůže ani vyznat! Pokud nemáte přehled o recenzích dané přírodní kosmetiky, mnohdy vezmete do rukou tu, kterou jste neměli. Někdy však zvolíte tu správnou?

Jaká přírodní kosmetika stojí za zkoušku?

V poslední době se mezi velice populární značku přírodní kosmetiky dostala i značka YVES ROCHER. Jedná se o osmadevadesáti procentní přírodní kosmetiku, která našemu tělu jenom prospěje. Je naprosto skvělá, protože nevysušuje pokožku a dokonce takřka všechny šampony pomáhají proti lupům, i když na obale je napsáno, že pomáhají pouze na mastnou pokožku.

Nicméně je nutné říct, že YVES ROCHER v sobě nenese jenom klasickou kosmetiku, jak ji známe, tedy nejsou to jenom mýdla, šampony, kondicionéry, pleťové masky nebo nejrůznější krémy či pěny do koupele, ale jsou to taky produkty určené k líčení, tedy různé přírodní pudry, make-upy či řasenky, které řada žen vyhledává například proto, že jejich pleť špatně reaguje na klasické šminky.

Jaké jsou recenze od ostatních uživatelek?

V současné době jsou recenze na tuto značku velice kladné. Ženy si pochvalují hlavně nejrůznější šampony a také krémy, které jsou poměrně levné a nevypotřebují se tak rychle, jak byste čekali, protože stačí nanést opravdu jenom trošku mastičky z dávkovače.

Co však každý musí vyzkoušet sám, jsou jednotlivá mýdla. Ty totiž nemusí sedět každé pleti.

Lenka Váhová

Lenka Váhová

Jmenuji se Lenka Váhová a jsem z Ostravy. Jsem copywriterkou a redaktorkou několika magazínů s více než 6 letou zkušeností. Zaměřuji se na téma módy, krásy, zdraví, bydlení a podnikání.

You may also like...