Proč nošení značkového oblečení není snobismus?

V posledních letech u nás stále více lidí nosí značkové oblečení. Také znalosti o módních značkách rostou. Před pár lety byl úspěch, když Čech dal dohromady jednu dvě módní značky. Dnes jich na všetečný dotaz „vysype“ mnohem více. A některé z nich třeba i rád nosí. Ukazuje se, že nošení značkového oblečení není otázkou snobismu.

 

Nemůžete si kupovat levné věci

Mnoho lidí dnes raději sáhne po značkovém oblečení než po kouscích z asijských tržnic, i když jsou mnohem levnější. Proč? Jednoznačně kvůli mnohem vyšší kvalitě. Nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit nakupovat levně. Tady to platí naprosto jednoznačně. Levné šaty z vietnamských tržnic se vám po pár nošeních začnou párat, kalhoty se odírají v rozkroku. Ve výsledku si tak místo jedněch kalhot musíte za sezónu koupit čtvery. Celkový součet financí je potom klidně i vyšší, než kdybyste si koupili značkové kalhoty. Výsledkem je ale, že stejně nemáte kvalitu. Značkové kalhoty vám vydrží mnohem déle než jednu sezónu. Navíc platí záruka, pokud se něco stane, můžete je reklamovat. Další výhoda proti asijskému zboží. Kdo někdy zažil reklamaci ve vietnamské tržnici, ví, o čem je řeč.

 

Spojujete se s image značky

Ovšem kvalita a záruka nejsou jediné důvody, proč se oblékat značkově. Stejně důležité je i vnitřní identifikace s charakterem značky. Vyhovuje vám její styl. Jste spokojení, líbí se vám toto oblečení a dáváte to najevo právě jeho nošením. Zároveň se tak identifikujete s určitou skupinou lidí, která nosí stejné věci. Vyhovuje vám jejich životní styl. Nemá to ale nic společného se snobismem. Je to váš pocit, který vzniká uvnitř. Okolí tak dáváte najevo, jakou osobností vlastně jste. Jestli klasický elegán, či móde dáma, milovníka a milovnice extravagancí, nebo třeba ležérní módy. Ztotožňujete se s image značky.

 

Zdroj: http://finance.idnes.cz/luxusni-obleceni-vas-muze-pozdvihnout-ale-take-shodit-p1p-/podnikani.aspx?c=A070514_161518_firmy_rady_amr

You may also like...